Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową
  • Strona domowa
  • /
  • Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 41 Nr 1 (2014) /
  4. Artykuły

Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową

Autor

  • Róża Błaś Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2014.008

Słowa kluczowe

komunikacja marketingowa, komunikat reklamowy, urządzenia mobilne, reklama, marka, zachowania konsumentów, pokolenie 3F, grywalizacja, geolokalizacja, fotokody QR, Augmented Reality.

Abstrakt

Postępujący na naszych oczach rozwój technologii, który dokonał się w ciągu ostatnich dwóch dekad, przyczynił się do pojawienia przenośnych urządzeń elektronicznych, określanych mianem urządzeń mobilnych. Idealne dopasowanie ich funkcji do zmieniających się potrzeb konsumentów pozytywnie wpłynęło na popyt tych urządzeń na rynku. Rosnący wzrost popularności urządzeń mobilnych stworzył ramy do rozwoju nowego rodzaju komunikacji marketingowej. W artykule podjęto próbę przedstawienia, jak urządzenia mobilne, w szczególności smartfony i tablety, zmieniły sposób dostarczania konsumentom komunikatów marketingowych.

Bibliografia

Bzdyra-Maciorowska A., (2012), Dźwiękowe kody QR, „Marketing w Praktyce”, nr 10.

Czarnecki A., (2003), Product Placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, Warszawa.

Dębski Ł., (2011), Skanuję – wiem więcej, „Marketing w Praktyce”, nr 5.

Dornowski M., (2014), Smartmoney – czyli dlaczego smartfony zmieniają reklamę, Nowymarketing.pl, http://nowymarketing.pl/a/3003,smartmoney-czyli-dlaczego-smartfony-zmieniaja-reklame [27.04.2014].

Marketing mobilny. Raport Interaktywnie.com, (2013), [w:] Ocetkiewicz R. (red.), Interaktywnie.com, http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/ra port-interakty wnie-com-marketing-mobilny-247487 [27.04.2014].

Mikowska M., (2014), Marketing mobilny w Polsce, [online], Jestem.mobi, http://jestem.mobi/ 2014/02/nowy-raport-marketing-mobilny-w-polsce-2013-2014 [27.04.2014].

Morin D., (2008), Announcing Facebook Connect, https://developers.facebook.com/blog/ post/2008/05/09/announcing-facebook-connect [29.04.2014].

Poznaj Androida KitKat 4.4, (2014), http://www.android.com/meet-android, [29.04.2014].

Statystyki YouTube, (2014),

http://www.youtube.com/yt/press/pl/statistics.html [29.04.2014].

Szpyt J., (2012), Kontent chętnie oglądany, „Marketing w Praktyce”, nr 6.

Tkaczyk P., (2012a), Grywalizacja w budowaniu marki, „Marketing w Praktyce”, nr 10.

Tkaczyk P., (2012b), Punkty i nagrody to za mało, „Marketing w Praktyce”, nr 2.

Urbaniak J., (2012), Moje ajfonko, „Marketing w Praktyce”, nr 5.

Warcholska K., (2014), Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym, Nowymarketing.pl, http://nowymarketing.pl/a/3064,daj-sie-namierzyc-czyli-geolokalizacja-w-marketingu-mobilnym [27.04.2014].

Zichermann G., Cunningham C., (2012), Grywalizacja: mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych, Gliwice.

Żur Ł., (2012), Magiczny świat Augmented Reality w służbie Twojej firmy, „Nowoczesne Zarządzanie”, nr 1.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2014-12-01

Jak cytować

Błaś, Róża. 2014. „Wpływ urządzeń Mobilnych Na Komunikację Marketingową”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 41 (1):117-29. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2014.008.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 41 Nr 1 (2014)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 771
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

komunikacja marketingowa, komunikat reklamowy, urządzenia mobilne, reklama, marka, zachowania konsumentów, pokolenie 3F, grywalizacja, geolokalizacja, fotokody QR, Augmented Reality.
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa