Wprowadzenie: „Sacrum w Muzeum”. Dyskusja o naruszaniu sfery świętości
Bibliografia
• Clifford James
: Four Northwest Coast Museums: Travel Reflections, [w:] J. Clifford, Routes, Travel and Translation in the Late Twentieth Century, Cambridge–Massachusetts–London: Harvard University Press.
• Fitzhugh William W.
: Ambassadors in Sealskins. Exhibiting Eskimos at the Smitsonian, [w:] A. Handerson and A. L. Kaeppler, Exhibiting Dilemmas. Issues of the Representation at the Smithsonian, Washington and London: Smithsonian Institution Press.
• Popczyk Maria (red.)
: Muzeum sztuki. Antologia, Kraków: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS.
Strony internetowe:
• Price Sally
Cultures en dialogue: option pour les musėes du XXI siėcle, “Les actes de collogues en ligne du musėe du quai Branly. Historire de l`art et anthropologie”, http://actesbranly.
revues.org/352; data odczytu: 15.10.2014.
• Philips Ruth B.
The Mask Stripped Bare by its Cuurators: The Work of Hybridity in the Twenty-First Century, “Les actes de collogues en ligne du musėe du quai Branly. Historire de l`art et anthropologie”, http://actesbranly.revues.org/336; data odczytu: 15.10.2014.
• Kodeks etyki dla muzeów ICOM, http://icom.museum/fileadmin/user_upload/pdf/Codes/poland.pdf; data odczytu: 15.10.2014 (tłumaczenie prof. dr. hab. Stanisława Waltosia).
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nd/4.0/88x31.png)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 35
Liczba cytowań: 0