Elżbieta Berendt
Bibliografia
Bauman Zygmunt
: Kultura w płynnej nowoczesności, Warszawa: Perfekt.
• Barańska Katarzyna
: Muzeum Etnograficzne. Misje, struktury, strategie, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
• Barański Janusz
: Świat rzeczy. Zarys antropologiczny, Kraków: Antropos – Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
• Czapski Józef
: Swoboda tajemna, Warszawa: PoMOST.
• Esche Charles (głos w dyskusji)
: Przyszłość muzeum, „Muzeum”, nr 1, s. 5–7.
• Gądecki Jacek
: Konsumpcja (w) muzeum, „Odra”, nr 3, s. 36–41.
• Janion Maria
: Humanistyka: poznanie i terapia, Warszawa: PIW.
• Januszewska-Folga Dorota
: Muzea w Polsce 1988–2008. Stan, zachodzące zmiany i kierunki rozwoju muzeów w Europie oraz rekomendacja dla muzeów polskich. Strona internetowa www.kongreskultury.pl/title,Raport_o_muzeach,pid,137.html
• Karpalski Sławomir
: Pamięć, przestrzeń, tożsamość. Próba refleksji teoretycznej, [w:] Pamięć, przestrzeń, tożsamość, red. S. Karpalski, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
• Kempny Marian
: „Kultura lokalna” w świecie kulturowych hybryd, „Kultura współczesna”, nr 4, s. 64–83.
Maalouf Amin
: Zabójcze tożsamości, przeł. H. Lisowska-Chehab, Warszawa: PIW.
• Raczek Marta
: Galeria, która zbłądziła pod strzechy, [w:] Muzeum Sztuki. Od Luwru do Bilbao, red. M. Popczyk, Katowice: Muzeum Śląskie.
• Skarga Barbara
: Tercet metafizyczny, Kraków: Znak.
• Sokolewicz Zofia
: Znikający przedmiot badań? Etnografia / etnologia / antropologia globalizacji, [w:] Zanikające granice. Antropologizacja nauki i jej dyskursów, red. A. Pomieciński i S. Sikora, Poznań: Biblioteka Telgte.
• Sulima Roch
: Głosy tradycji, Warszawa: DIG.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 95
Liczba cytowań: 0