Teatralne (re)konstruowanie pamięci o artystkach żydowskich w polskim monodramie
DOI:
https://doi.org/10.12775/Tek.2021.003Bibliografia
Bryś M., Doświadczenie postpamięci w teatrze, Kraków 2020.
Kasprzyk O., Współczesny teatr biograficzny: przyczynek do problematyki, w: ,,Studia Teatralne Europy Środkowo-Wschodniej”, red. A. Moskwin, Warszawa 2020, s. 240–255.
Kiec I., Nie upilnuje mnie nikt, Warszawa 2020.
Niziołek G., Polski teatr Zagłady, Kraków 2013.
Popczyk-Szczęsna B., Bioteatr, ,,Teatr” 2020, nr 5, https://teatr-pismo.pl/7716-bio-teatr/ (dostęp: 15.06.2021).
Sedler? Callas? Zajączkowska!, „Szkoła Filmowa w Łodzi”, https://www.filmschool.lodz.pl/news/1093,sedler-callas-zajaczkowska.html (dostęp: 15.06.2021).
Tuszyńska A., Oskarżona: Wiera Gran, Kraków 2010.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 277
Liczba cytowań: 0