Strategie performatywne w przedstawieniach teatralnych na temat wojny kierowanych do dzieci i młodzieży
DOI:
https://doi.org/10.12775/Tek.2021.001Bibliografia
Bloch S., Cali D., Wróg, Poznań 2014.
Fischer-Lichte E., Estetyka performatywności, Kraków 2008.
Kaleta K. I., Oblicza wojny w dramaturgii dla dzieci, „Teatr Lalek” 2020, nr 4/142.
Kielar-Turska M., Średnie dzieciństwo – wiek przedszkolny, w: Psychologia rozwoju człowieka, red. Trempała J., Warszawa 2011.
Leyko M., Teatralizacja historii lokalnych w formacie R/W, w: Teatr historii lokalnych w Europie Środkowej, red. E. Wąchocka, D. Fox, A. Głowacka, Katowice 2015.
Schechner R., Performatyka. Wstęp, Wrocław 2006.
Żygowska J., To jest właśnie ta chwila. Uchodźcy w najnowszych polskich książkach i teatrze dla młodych odbiorców (przegląd), „Polonistyka. Innowacje” 2017, nr 6, s. 131–145.
Konkurs im. Jana Dormana, „Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego”, https://www.instytut-teatralny.pl/dzialalnosc/konkursy/konkurs-im-ja-na-dormana/ (dostęp: 15.11.2021).
Rutka, „Teatr Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi, http://teatrarlekin.pl/pl/zapisani-w-kobiecej-pamieci-3 (dostęp: 15.11.2021).
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 494
Liczba cytowań: 0