Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login

Quality in Sport

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 9 items.
  • Interactions among brand credibility, brand affect and brand behavioural intentions in professional sports teams: the moderation role of brand affect and live stadium attendance
    Kadir Yağız
    20-36
    2021-02-26
  • The talent management based on the example of Military Sports Teams and Military Sports Training Centers
    Łukasz Mariusz Malinowski
    18-27
    2015-12-30
  • Employment duration of Polish Ekstraklasa Managers, and its impact on or-ganizations sport success
    Marcin Karwiński
    32-42
    2016-09-30
  • The professionalization of marketing management in sports club in the local market
    Sławomir Kowalski
    7-16
    2015-06-30
  • Analysis of activities in social media polish men's volleyball clubs of PlusLiga
    Roksana Płonka
    18-35
    2018-07-30
  • Selected elements of motivational impact on sport performance in professional volleyball teams
    Tomasz Seweryniak, Agnieszka Nowak, Aneta Stosik
    41-53
    2016-12-30
  • Training elements in football. Differences in the training system between polish club and german club
    Paweł Kalinowski, Katarzyna Judreczka
    20-27
    2015-09-30
  • A critical review of the Iranian National Olympic Committee's performance in designing the opening parade costumes: signs of inefficiency and damage to the national identity
    Mohammad Saeid Kiani
    54558
    2024-08-24
  • The National Basketball Association’s (NBA) Digital Transformation: An Explanatory Case Study
    James Santomier, Harald Dolles, Reinhard Kunz
    63-80
    2023-04-08
1 - 9 of 9 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop