The 1st International Scientific Conference on the Challenges of Contemporary Management in the Global Economy: Leadership, Strategies, Social Responsibility
DOI:
https://doi.org/10.12775/JCRL.2017.006Keywords
—Abstract
—References
Godziszewski, B. (2001), Zasobowe uwarunkowania strategii, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń.
Karaszewski, R. (2008), Przywództwo w środowisku globalnego biznesu, Dom Organizatora TNOiK, Toruń.
Karaszewski, R., Karwacka, M., Paluszek, A. (Eds.) (2011), Społeczna odpowiedzialność biznesu: Perspektywy i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń.
Karaszewski, R., Lis, A. (2014a), “Is Leadership an Antecedent of Corporate Social Responsibility?: The Study in the Context of Positive Organisational Potential”, Journal of Corporate Responsibility and Leadership, Vol. 1, Issue 1, pp. 53 – 70.
Karaszewski R., Lis A. (2014b), “Przywództwo i CSR w kontekście pozytywnego potencjału organizacji”, Marketing i Rynek, No. 5, pp. 1056 – 1062.
Karaszewski, R., Lis, A. (2016), “Czy koncepcja pozytywnego przywództwa może stać się paradygmatem w naukach o zarządzaniu?”, Nauki o Zarządzaniu, No. 2, pp. 72 – 80.
Karaszewski, R., Skrzypczyńska, K. (2016), Przywództwo w biznesie, Dom Organizatora TNOiK, Toruń.
Lis, A. (2014), “The 2nd International Conference on Positive Organizational Potential”, Journal of Positive Management, Vol. 5, No. 1, pp. 3 – 5.
Lis, A. (2016), “The 1st International Scientific Conference on Positive Management and Leadership in Socially Responsible Organisations”, Journal of Corporate Responsibility and Leadership, Vol. 3, Issue 2, pp. 115 – 118.
Lis, A., Czerniachowicz, B., Wieczorek-Szymańska, A. (2016), “Leadership and Corporate Social Responsibility: Research Topic Profiling”, in: Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds.), Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers’ Demands, Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University, Nowy Sącz 2017, pp. 59 – 74.
Lis, A., Sudolska, A. (2015), “Absorptive Capacity and its Role for the Company Growth and Competitive Advantage: The Case of Frauenthal Automotive Toruń Company”, Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, Vol. 11, Issue 4, pp. 63 – 91.
Stankiewicz, M.J. (2002), Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Dom Organizatora TNOiK, Toruń.
Stankiewicz, M.J. (Ed.) (2010), Pozytywny Potencjał Organizacji: Wstęp do użytecznej teorii zarządzania, Dom Organizatora TNOiK, Toruń.
Stankiewicz, M.J. (Ed.) (2013), Positive Management: Managing the Key Areas of Pos-itive Organisational Potential for Company Success, Dom Organizatora TNOiK, Toruń.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Stats
Number of views and downloads: 270
Number of citations: 0