Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (Canada)
    • Italiano
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski

Journal of Corporate Responsibility and Leadership

From Editors
  • Strona domowa
  • /
  • From Editors
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 5 Nr 2 (2018): Corporate Social Responsibility: Theory, Education, Business Practice /
  4. Articles

From Editors

Autor

  • Patrycja Gulak-Lipka The Faculty of Economic Sciences and Management, Nicolaus Copernicus University, Toruń, Poland
  • Andrzej Lis The Faculty of Economic Sciences and Management, Nicolaus Copernicus University, Toruń, Poland

DOI:

https://doi.org/10.12775/19744

Abstrakt

This issue of the Journal of Corporate Responsibility and Leadership (JCR&L) integrates theoretical, research, educational and practical aspects associated with the ideas of corporate social responsibility. It includes the papers dealing with the development of the CSR concept and theories, theoretical assumptions and practical implementation of the concept of Creating Shared Value, state of the art in the research field related to the idea of a sustainable enterprise/organisation, non-financial reporting of Warsaw Stock Exchange indexed companies and postgraduate CSR education in Poland.
Journal of Corporate Responsibility and Leadership

Pobrania

  • PDF (English)

Opublikowane

2019-03-12

Jak cytować

1.
GULAK-LIPKA, Patrycja & LIS, Andrzej. From Editors. Journal of Corporate Responsibility and Leadership [online]. 12 marzec 2019, T. 5, nr 2, s. 5–6. [udostępniono 7.7.2025]. DOI 10.12775/19744.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 5 Nr 2 (2018): Corporate Social Responsibility: Theory, Education, Business Practice

Dział

Articles

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 258
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa