Wyszukaj
Numer | Tytuł | |
Vol 13, No 1 (24) (2020) | Web integrator: nowa rola bibliotekarza akademickiego? | Abstrakt |
Dominik Mirosław Piotrowski | ||
Vol 9, No 1 (16) (2016) | Internet Drugiej Generacji dla bibliotek i ich użytkowników | Abstrakt PDF |
Jagoda Rycharska | ||
Vol 7, No 2 (13) (2014) | Wykorzystanie narzędzi Web 2.0 przez wybrane biblioteki uczelniane najlepszych uczelni odnotowanych w QS World University Rankings 2013 | Abstrakt PDF |
Anna Stach-Siegieńczuk | ||
Vol 8, No 1 (14) (2015) | Digital book culture | Abstrakt PDF |
Sebastian D. Kotuła | ||
Vol 8, No 1 (14) (2015) | Nowe oblicza przestrzeni informacyjnej w dobie Web 2.0 | Abstrakt PDF |
Katarzyna Domańska | ||
Vol 12, No 1 (22) (2019) | Zachowanie różnorodności Sieci w archiwach Webu | Abstrakt PDF |
Bartłomiej Konopa | ||
Vol 9, No 2 (17) (2016) | The Internet Book Circulation Model – Preliminary Assumptions and Research Methodology [Praca nad modelem internetowego obiegu książki] | Abstrakt PDF |
Sebastian Dawid Kotuła | ||
Vol 9, No 2 (17) (2016) | Kompetencje współczesnego wydawcy – założenia teoretyczne kontra opinie praktyków | Abstrakt PDF |
Magdalena Wójcik | ||
Vol 5, No 1 (8) (2012) | Facebook jako forma promocji biblioteki | Abstrakt PDF |
Marcin Scheffs | ||
Vol 2, No 1 (2) (2009) | Ocena przydatności elementów Web 2.0 na stronach internetowych bibliotek akademickich w świetle badań ankietowych | Abstrakt PDF |
Marta Wontorowska | ||
Vol 2, No 2 (3) (2009) | Repozytorium DSpace względem zaleceń Web 2.0 | Abstrakt PDF |
Łukasz Jeszke | ||
Vol 4, No 1 (6) (2011) | Kamil Stępień: Folksonomie, czyli społecznościowe opisywanie treści. Poradnik, Warszawa 2010 | Abstrakt PDF |
Marta Tyszkowska | ||
Vol 6, No 1 (10) (2013) | Dobór serwisów WWW polskich bibliotek cyfrowych do oceny użyteczności – propozycja pragmatycznego podejścia | Abstrakt PDF |
Karolina Żernicka | ||
Vol 11, No 1 (20) (2018) | „Czytanie społecznościowe: platformy, aplikacje, chmury i tagi” - próba analizy | Abstrakt PDF |
Weronika Kortas | ||
1 - 14 z 14 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.