Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/RA.2014.034
Abstrakt
Celem artykułu jest podkreślenie roli szkół wyższych w planowaniu i organizowaniu kształcenia przez całe życie, zwłaszcza w perspektywie koncepcji dzielenia się wiedzą, która była testowana podczas realizacji projektu innowacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na wstępie autorki opisują założenia projektu „PI: Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni”, realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu w Pile. Następnie omawiają przebieg konferencji naukowych dotyczących innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie zorganizowanych w czterech różnych uczelniach.
Słowa kluczowe
kształcenie przez całe życie; dzielenie się wiedzą; coaching; mentoring
Pełny tekst:
PDFISSN 1429-186X (print)
ISSN 2391-7571 (online)