Idę na studia! – łatwo powiedzieć… Badania narracyjne studentek rozpoczynających studia w okresie średniej dorosłości
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/RA.2014.014
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Aleksander T. (2006), Motywy kontynuowania nauki na studiach zaocznych, [w:] T. Aleksander (red.), Teoretyczne i praktyczne aspekty edukacji kulturalnej oraz oświaty dorosłych, Kraków.
Brzezińska A. I., Wiliński P. (1995), Psychologiczne uwarunkowania wspomagania rozwoju człowieka, „Nowiny Psychologiczne”, nr 1.
Erikson E. H. (2002), Dopełniony cykl życia, Rebis, Poznań.
Góralska R. (2003), Studenci uniwersytetu końca XX wieku, Toruń.
Holton III E. F., Knowles M. S. (2009), Swanson R. A., Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Malewski M. (1998), Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław.
Opiłowska M. (2009), Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej (w świetle teorii gier i kredencjalizmu), „Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja” nr 4 (48)/2009, s. 107–126.
Solarczyk-Ambrozik E. (2009), Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej. Między wymogami rynku a indywidualnymi strategiami edukacyjnymi, Poznań.
Urbańczyk F. (1977), Wybrane problemy liceów dla pracujących, Warszawa.
Główny Urząd statystyczny, Raport Kształcenie Dorosłych 2011, http://www.stat. gov.pl/gus/5840_5759_PLK_HTML.htm (dostęp: 10.06.2013).
ISSN 1429-186X (print)
ISSN 2391-7571 (online)