Strategie mediów tradycyjnych w perspektywie konwergencji

Mirosław Lakomy

DOI: http://dx.doi.org/10.12775/NM.2010.006

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Danielewicz Michał. 2009. Dlaczego Żaneta jest nieency?. „Gazeta Wyborcza”, 5.01, s. 13.

Jenkins Henry. 2007. Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediow. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.

Pasternak Karolina. 2009. Śmierć za miliony funtow. „Magazyn Dziennika”, 7–8.03, s. 20.

Poznański Przemysław. 2009. Telefon z telewizją już wkrotce. „Gazeta Wyborcza”, 9.03, s. 25.

Sprawozdanie z działalności Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w 2004 roku. 2005. Warszawa.

Tapscott Don, Williams Anthony D. 2008. Wikinomia. O globalnej wspołpracy, ktora zmienia wszystko. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.

Walczak Daniel, Kaniewska Aleksandra. 2009. Znow wpadka z Dywizjonem 303. „Dziennik”, 9.03, s. 8.

Williams Kevin. 2008. Media w Europie. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.

Źródła internetowe

Alianse strategiczne. 2002. http://www.tf.pl/view.php?art=7266, 10.03.2009.

Heyer Steven J. 2003. Advertising Age’s Hollywood. http://www.egta.com/pages/ Newsletter%20-%20Heyer.pdf, 9.03.2009.






Partnerzy platformy czasopism