ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE NA PRZYKŁADZIE KLUBU SPORTOWEGO
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2016.030
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDF (English)Bibliografia
Bokszański Z., (2007), Indywidualizm a zmiana społeczna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Hall E., (2001), Poza kulturą, Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Kamińska-Radomska I., (2012), Kultura biznesu, normy i formy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Kowalczyk S., (2010), Elementy filozofii i teologii sportu, Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Mikuła B., (2015), Współczesne tendencje w zachowaniach organizacyjnych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Panfil R., (2004), Zarządzanie produktem klubu sportowego, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Warszawa.
Pawlak Z., Smoleń A., (2015), Strategie zawodowych klubów sportowych w Polsce, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Pedersen P., Thibault L., (2014), Contemporary Sport Management, 5th edition, Human Kinetics.
Stosik A., Morawski M., (2009), Zarządzanie kapitałem ludzkim dla menedżerów w sporcie, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
##plugins.generic.alm.title##
Metrics powered by PLOS ALM
ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040
