Strategiczna Karta Wyników – narzędzie pomiarowe czy coś więcej?
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2012.003
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Duczkowska-Piasecka M. (2012), Modele biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
Jabłoński A., Jabłoński M. (2001), Strategiczna Karta Wyników. Teoria i praktyka, Wydawnictwo DI FIN S.A., Warszawa.
Kaplan R.S., Norton D.P. (2001), Strategiczna Karta Wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Kasiewicz S. (2005), Budowanie wartości firmy w zarządzaniu operacyjnym, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
Kozyra B., Strategiczna Karta Wyników – cudowne narzędzie, czy przereklamowany instrument, www.simplesolution.pl/artykuły/poprawa_efektywnosci_skw.pdf.
Nowak E. (2008), Strategiczna rachunkowość zarządcza, Redakcja naukowa Edward Nowak, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Woźniak T. (2008), Balanced Scorecard – system zarządzania strategią, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, nr 9.
##plugins.generic.alm.title##
Metrics powered by PLOS ALM
ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040
