Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Toruńskie Studia Bibliologiczne
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 14 elementów.
Dostęp do informacji w językach migowych w programach telewizyjnych publicznych nadawców usług medialnych w UE – przyczynek do badań
Sławomir Stępski
69-90
2019-05-08
iGen jako użytkownik informacji w kontekście kategorii generacji – próba ujęcia na podstawie książki Jean M. Twenge iGen. Sopot: Wydawnictwo Smak Słowa, 2019, ss. 376
Monika Janusz-Lorkowska
139-158
2019-09-26
Analiza działań informacyjnych i promocji Wojsk Obrony Terytorialnej w mediach społecznościowych i na stronie WWW
Błażej Marcin Lota
181-195
2019-03-30
Współczesna książka dziecięco-młodzieżowa i media. Bestsellery fantasy i ich recepcja w polskiej mediosferze
Anna Dymmel
269-278
2018-02-09
Książki obrazkowe a projekty internetowe – podobieństwa w strategiach wizualnych stosowanych przez polskich twórców dla dzieci
Monika Janusz-Lorkowska
29-56
2020-10-07
Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa na temat „Książka w mediach - media w książce. Korespondencje i transpozycje” (Lublin, 12-13 października 2017 r.)
Magdalena Cyrklaff-Gorczyca
281-293
2018-02-09
Biblioteka – wyzwania w epoce nowych mediów
Maciej Kopyciński
67-78
2012-05-09
Tomasz Mielczarek: Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989−2006, Warszawa 2007
Joanna Gomoliszek
179-180
2008-12-07
Pracownik naukowy w mediach społecznościowych – od popularyzacji nauki do kreowania wizerunku
Lidia M. Jarska
201-238
2017-02-13
Pierwsza Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Człowiek – Biblioteki. Książki. Media”
Jukub Maciej Łubocki
275-280
2017-02-13
Czytelnictwo tradycyjne vs. cyfrowe – zmiany w kulturze czytelniczej
Piotr Rudera
89-98
2014-09-21
Krzysztof Liedel, Paulina Piasecka, Tomasz R. Aleksandrowicz, Analiza informacji: teoria i praktyka. Zarządzanie bezpieczeństwem, Warszawa 2012
Natalia Pamuła-Cieślak
200-202
2014-01-14
Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki
Maja Wojciechowska
81-91
2009-12-01
Bibliofil w Internecie, czyli grupy poświęcone tematyce książek w serwisie Facebook
Edyta Kosik
241-259
2018-02-09
1 - 14 z 14 elementów