Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 22 (2015) Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar Abstrakt  PDF
Alicja Jurgiel-Aleksander
 
Vol 21 (2014) Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly” Abstrakt  PDF
Elżbieta Dubas
 
Vol 22 (2015) Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego Abstrakt  PDF
Agnieszka Stopińska-Pająk
 
Vol 21 (2014) Edukacja i uczenie się – wokół pojęć Abstrakt  PDF
Marcin Muszyński
 
Vol 21 (2014) O kondycji refleksji andragogicznej w świetle 20 tomów „Rocznika Andragogicznego” Abstrakt  PDF
Hanna Solarczyk-Szwec
 
Vol 25 (2018) Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych Abstrakt  PDF
Ewa Przybylska
 
Vol 21 (2014) Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective Abstrakt
Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
 
Vol 24 (2017) Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna Abstrakt  PDF
Alicja Jurgiel-Aleksander
 
Vol 21 (2014) Sport i zdrowie w okresie dorosłości Abstrakt  PDF
Piotr Błajet
 
Vol 24 (2017) Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków Abstrakt  PDF
Joanna Ostrouch-Kamińska
 
Vol 23 (2016) Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza Abstrakt  PDF
Alicja Jurgiel-Aleksander
 
1 - 11 z 11 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism