Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Tom 25 (2018)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 25 (2018)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 25 (2018)

Tom 25 (2018)

					Pokaż  Tom 25 (2018)
Spis treści
Tom 25 (2018)
Tuesday, Jul 17, 2018
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Strony redakcyjne
. .
PDF
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
PDF
I. Jubileusz Profesora Tadeusza Aleksandra
„Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
Zofia Szarota
PDF
II. 25 lat Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych
Tomasz Maliszewski
41-64
PDF
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana
Hanna Solarczyk-Szwec
59-64
PDF
III. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych
Ewa Przybylska
67-80
PDF
Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
81-95
PDF
Rozwijanie kompetencji interkulturowej nauczycieli języka angielskiego w kontekście autonomicznym z perspektywy teorii systemów złożonych – refleksje ze szkoły letniej
Ariadna Strugielska, Katarzyna Piątkowska
97-114
PDF
Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
Marta Jadwiga Pietrusińska, Monika Gromadzka
115-125
PDF
Podejście „governance” w polityce publicznej jako inspiracja dla uczenia się współdziałania dorosłych. Przykład gdańskiej polityki migracyjnej
Beata Cyboran
127-139
PDF
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
141-156
PDF
Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
Agnieszka Szplit
157-169
PDF
Dwa wymiary studiowania w opiniach studentów. Rozpoznanie zjawiska
Grażyna Szyling, Iwona Świdlińska
171-185
PDF
Etapy ewaluacji badań jakościowych – perspektywa konstruktywistyczna
Marcin Muszyński
187-209
PDF
IV. Poradnictwo i edukacja zawodowa dorosłych
Identyfikacja praktyk i procesów poradniczych w narracji reportażu Raport z pewnego porwania Gabriela Garcíi Márqueza
Aneta Słowik
213-227
PDF
Przygotowanie do startu w dorosłość – młodzież w okresie tranzycji z edukacji na rynek pracy
Lucyna Myszka-Strychalska
229-247
PDF
Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
Zuzanna Wojciechowska
249-266
PDF
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
PDF
Technikum dla przodujących robotników w polskim systemie szkolnictwa zawodowego (1971–1982)
Eleonora Sapia-Drewniak
283-298
PDF
V. Aktualia i Recenzje
Z żałobnej karty
Tadeusz Aleksander
301-307
PDF
Sprawozdanie z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2014–2017
Ewa Skibińska
308-310
PDF
Ogólnopolskie seminarium naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne – Sztuka: percepcja – uczestnictwo – twórczość – w edukacji człowieka dorosłego
Jerzy Semków, Henryka Radziejowska, Katarzyna Gabryś
310-312
PDF
Międzynarodowa konferencja naukowa New trends and research challenges in pedagogy and andragogy – NTRCPA1”
Joanna Wnęk-Gozdek
312-318
PDF
Jerzy Leśniak, Nowa encyklopedia sądecka, Drukarnia GOLDRUK, Nowy Sącz 2017, ss. 1012.
Tadeusz Aleksander
319-327
PDF
Czesław Plewka, Człowiek w całożyciowym rozwoju zawodowym. Zarys monograficzny wzbogacony ilustracją własnych badań empirycznych, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2016, ss. 372.
Joanna Michalak-Dawidziuk
328-331
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa