Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 4, No 2 (2018) Fan – the prosumer of the sports market on the example of Pogon Szczecin Sport Club supporters Abstrakt  PDF
Mateusz Brzeźniak
 
Vol 2, No 2 (2016) Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities Abstrakt  PDF
Krzysztof M. Westfal
 
Vol 2, No 3 (2016) The communication effects of sponsorship in local sports markets Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 1, No 4 (2015) Proposal on the production process to finance companies sport from studying his followers Abstrakt  PDF
Wilson Andreas Cárdenas-Polanía
 
Vol 1, No 1 (2015) Evaluation of the quality of services provided by the Polish football clubs Abstrakt  PDF
Andżelika Dzięgiel, Łukasz Luciński
 
Vol 4, No 1 (2018) The marketing in crisis situations on the example of the volleyball club AZS Częstochowa SSA Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 4, No 2 (2018) Analysis of activities in social media polish men's volleyball clubs of PlusLiga Abstrakt  PDF
Roksana Płonka
 
Vol 1, No 2 (2015) The professionalization of marketing management in sports club in the local market Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
1 - 8 z 8 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism