Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 4, No 2 (2018) Fan – the prosumer of the sports market on the example of Pogon Szczecin Sport Club supporters Abstrakt  PDF
Mateusz Brzeźniak
 
Vol 1, No 1 (2015) Economic performance of sports clubs charitable status in Poland Abstrakt  PDF
Artur Wyszyński
 
Vol 1, No 1 (2015) Evaluation of the quality of services provided by the Polish football clubs Abstrakt  PDF
Andżelika Dzięgiel, Łukasz Luciński
 
Vol 1, No 2 (2015) The professionalization of marketing management in sports club in the local market Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
1 - 4 z 4 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism