Jak uczyć prawa ochrony środowiska? Doświadczenia polskie, czeskie i słowackie
DOI:
https://doi.org/10.12775/PPOS.2011.12Słowa kluczowe
Prawo ochrony środowiska, podręcznik, dydaktyka, nauka, cel prawa ochrony środowiskaAbstrakt
Artykuł poświęcony jest dydaktyce prawa ochrony środowiska. Nie tylko w Polsce ale także w Czechach i na Słowacji. Przyświeca mu założenie, że nawet jeśli prawo ochrony środowiska nie jest odrębna gałęzią prawa, to na pewno jest dyscypliną dydaktyczną i przedmiotem badan naukowych o rosnącym znaczeniu. Autorzy dokonują przeglądu podstawowych podręczników, zarówno starszych jak i nowszych. Ponadto próbują odpowiedzieć na pytanie jakie funkcje ma spełniać dobry podręcznik, i co przede wszystkim powinien zrozumieć student poznający tę dziedzinę prawa.Pobrania
Opublikowane
2011-12-01
Jak cytować
1.
HABUDA, Adam & RADECKI, Wojciech. Jak uczyć prawa ochrony środowiska? Doświadczenia polskie, czeskie i słowackie. Przegląd Prawa Ochrony Środowiska [online]. 1 grudzień 2011, nr 2, s. 45–75. [udostępniono 23.4.2024]. DOI 10.12775/PPOS.2011.12.
Numer
Dział
Międzynarodowe i europejskie prawo ochrony środowiska
Licencja
The journal offers the access to its contents in Open Access system on the principles of non-exclusive licence Creative Commons (CC BY-ND 3.0).Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 420
Liczba cytowań: 0