Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie Abstrakt  PDF
Alina Jaworska
 
Vol 3 (2012) Social media jako sieci obiegu przekazów medialnych Abstrakt  PDF
Jakub Nowak
 
Vol 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości Kampania wyborcza w mediach społecznościowych. Rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. prof. Andrzejem Zybertowiczem Abstrakt  PDF
Ewelina Wojciechowska
 
Vol 3 (2012) Marketing w social media Abstrakt  PDF
Marta Dorenda-Zaborowicz
 
Vol 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów Dyskurs w mediach internetowych dotyczący reformy emerytalnej w 2012 roku Abstrakt  PDF
Łukasz Paradowski
 
1 - 5 z 5 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism