Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 39 (2012) Strategiczna Karta Wyników – narzędzie pomiarowe czy coś więcej? Abstrakt  PDF
Jakub Tadych
 
Vol 42, No 3 (2015) Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw Abstrakt  PDF
Marcin Jasiński
 
Vol 44, No 2 (2017) ZARZĄDZANIE SUKCESJĄ W MIKROFIRMACH RODZINNYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄKIEGO Abstrakt  PDF
Kamil Karski
 
Vol 43, No 3 (2016) PRZEWAGI KONKURENCYJNE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Abstrakt  PDF
Paweł Cegliński
 
Vol 42, No 3 (2015) WYZWANIA W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE KONCEPCJI ZDOLNOŚCI DYNAMICZNYCH Abstrakt  PDF
Adam Weinert
 
Vol 43, No 4 (2016) STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Abstrakt  PDF
Jacek Wysocki
 
Vol 40 (2013) Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej Abstrakt  PDF
Bartosz Kożuch
 
Vol 42, No 1 (2015) Koopetycja wewnątrz obszarów metropolitalnych Abstrakt
Maciej Koszel
 
Vol 42, No 3 (2015) WYZWANIA W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE KONCEPCJI ZDOLNOŚCI DYNAMICZNYCH Abstrakt
Adam Maria Weinert
 
1 - 9 z 9 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism