Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 1 (2014) Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 41, No 1 (2014) Strategia lojalności konsumentów Abstrakt  PDF
Agnieszka Wiśniewska
 
Vol 39 (2012) Mechanizm oddziaływania wizerunku marki na zachowania konsumentów Abstrakt  PDF
Agnieszka Wiśniewska
 
Vol 45, No 3 (2018) MISJA I WIZJA W STRATEGIACH KONSUMENTÓW Abstrakt
Agnieszka Wiśniewska
 
1 - 4 z 4 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism