Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 2 (2014) Nowa rola klienta w procesie tworzenia wartości Abstrakt  PDF
Jacek Markiewicz
 
Vol 43, No 2 (2016) METODY I INSTRUMENTY ZAKAŃCZANIA RELACJI KOOPERACYJNYCH Abstrakt  PDF
Michał Chomicki
 
Vol 43, No 3 (2016) ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE NA PRZYKŁADZIE KLUBU SPORTOWEGO Abstrakt
Patrycja Gulak-Lipka
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI Abstrakt  PDF
Olga Łukasiewicz
 
Vol 40 (2013) Relacje z klientami jako istotny element zarządzania MŚP w czasach dekoniunktury gospodarczej Abstrakt  PDF
Jacek Markiewicz
 
Vol 41, No 2 (2014) NOWA ROLA KLIENTA W PROCESIE TWORZENIA WARTOŚCI Abstrakt
Jacek Markiewicz
 
Vol 43, No 2 (2016) Metody i instrumenty zakańczania relacji kooperacyjnych Abstrakt
Michał Chomicki
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI. Abstrakt
Olga Małgorzata Łukasiewicz
 
1 - 8 z 8 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism