Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 1 (2014) Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 41, No 1 (2014) Public Relations w budowaniu siły marki Abstrakt  PDF
Joanna Pomaskow
 
Vol 41, No 1 (2014) Postawa dzieci wieku wczesnoszkolnego do reklamy telewizyjnej Abstrakt  PDF
Grzegorz Szymański
 
Vol 38 (2011) Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej Abstrakt  PDF
Katarzyna Liczmańska
 
Vol 45, No 1 (2018) ZASTOSOWANIE MODELU AIDA W OCENIE SKUTECZNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska, Andrzej Pańkowski
 
Vol 43, No 2 (2016) CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
Vol 44, No 4 (2017) REKLAMA KOSMETYKÓW LUKSUSOWYCH: KRYTYCZNA ANALIZA MODELI REKLAMOWYCH Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
Vol 40 (2013) Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
1 - 8 z 8 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism