Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 45, No 1 (2018) WYKORZYSTANIE PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI Abstrakt  PDF
Roma Sośnicka
 
Vol 45, No 1 (2018) KOMUNIKACJA MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE TVP S.A. Abstrakt  PDF
Aleksandra Chmielewska
 
Vol 45, No 2 (2018) DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO Abstrakt  PDF
Katarzyna Zofia Samek
 
Vol 45, No 1 (2018) ODPOWIEDZIALNY KONSUMENT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – PRZYKŁADY SKUTECZNYCH BOJKOTÓW KONSUMENCKICH W POLSCE Abstrakt  PDF
Ewa Jastrzębska
 
1 - 4 z 4 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism