Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 1 (2014) Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 39 (2012) Moda na markę alkoholu – przejaw konformizmu czy indywidualizmu Abstrakt  PDF
Katarzyna Liczmańska
 
Vol 41, No 2 (2014) Misja jako cel kierunkowy przedsiębiorstw w branży piekarniczej Abstrakt  PDF
Michał Jagielski
 
Vol 45, No 2 (2018) MARKA JAKO CZYNNIK DETERMINUJĄCY ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTÓW FIRMY LPP S.A. Abstrakt  PDF
Angelika Pańka
 
Vol 45, No 1 (2018) KOMUNIKACJA MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE TVP S.A. Abstrakt  PDF
Aleksandra Chmielewska
 
Vol 43, No 1 (2016) WYKORZYSTANIE DANYCH TEKSTOWYCH DO MONITOROWANIA NASTROJÓW I SPOSOBU POSTRZEGANIA MARKI NA PRZYKŁADZIE PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH Abstrakt  PDF
Joanna Michalak
 
Vol 40 (2013) Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego Abstrakt  PDF
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka Wiśniewska
 
1 - 7 z 7 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism