Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 45, No 2 (2018) MARKA JAKO CZYNNIK DETERMINUJĄCY ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTÓW FIRMY LPP S.A. Abstrakt  PDF
Angelika Pańka
 
Vol 45, No 1 (2018) ODPOWIEDZIALNY KONSUMENT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – PRZYKŁADY SKUTECZNYCH BOJKOTÓW KONSUMENCKICH W POLSCE Abstrakt  PDF
Ewa Jastrzębska
 
Vol 43, No 2 (2016) CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
Vol 44, No 4 (2017) REKLAMA KOSMETYKÓW LUKSUSOWYCH: KRYTYCZNA ANALIZA MODELI REKLAMOWYCH Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
Vol 40 (2013) Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne Abstrakt  PDF
Anna Kozłowska
 
1 - 5 z 5 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism