Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 1 (2014) Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 41, No 1 (2014) Public Relations w budowaniu siły marki Abstrakt  PDF
Joanna Pomaskow
 
Vol 41, No 1 (2014) Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami Abstrakt  PDF
Joanna Sorokin
 
Vol 44, No 1 (2017) SPECYFIKA KOMUNIKOWANIA ZMIANY W JEDNOSTKACH SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH Abstrakt  PDF
Marek Czerski
 
Vol 44, No 1 (2017) EFEKTYWNOŚĆ PROCESU KOMUNIKACJI W ZESPOLE SCRUMOWYM Abstrakt  PDF
Agnieszka Soczówka
 
Vol 43, No 2 (2016) Analiza rynku ubezpieczeniowego w Polsce pod kątem aplikacji mobilnych Abstrakt
Róża Bożena Błaś
 
Vol 45, No 1 (2018) EFEKT KRAJU POCHODZENIA JAKO KOD W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ Abstrakt  PDF
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz, Agnieszka Wiśniewska
 
Vol 43, No 2 (2016) ANALIZA RYNKU UBEZPIECZENIOWEGO W POLSCE POD KĄTEM APLIKACJI MOBILNYCH Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 43, No 3 (2016) ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE NA PRZYKŁADZIE KLUBU SPORTOWEGO Abstrakt
Patrycja Gulak-Lipka
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI Abstrakt  PDF
Olga Łukasiewicz
 
Vol 44, No 3 (2017) DETERMINANTY SKUTECZNOŚCI KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE EKSPLOATACJI RUROCIĄGÓW NAFTOWYCH S.A. W PŁOCKU Abstrakt  PDF
Aleksandra Pietrzak
 
Vol 44, No 2 (2017) MARKETING MUZYCZNY NA PRZYKŁADZIE SOJUSZU MAREK Abstrakt  PDF
Stanisław Trzciński
 
Vol 38 (2011) Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej Abstrakt  PDF
Katarzyna Liczmańska
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI. Abstrakt
Olga Małgorzata Łukasiewicz
 
1 - 14 z 14 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism