Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 42, No 4 (2015) SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC Abstrakt  PDF
Marta Drabkowska-Skarba
 
Vol 42, No 1 (2015) WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU Abstrakt  PDF
Wojciech Leoński
 
Vol 42, No 1 (2015) CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY W SEKTORZE MŚP Abstrakt  PDF
Agnieszka Drews
 
Vol 44, No 3 (2017) KONCEPCJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWAMI BRANŻY TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA Abstrakt  PDF
Katarzyna Agnieszka Turoń, Piotr Czech
 
Vol 42, No 1 (2015) Corporate Social Responsibility w sektorze MŚP Abstrakt
Agnieszka Drews
 
Vol 42, No 1 (2015) WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU Abstrakt
Wojciech Leoński
 
1 - 6 z 6 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism