KREACJA W MARKETINGU INTERNETOWYM

Karolina Tokarz

DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.004

Abstrakt


Wydaje się, że we współczesnym świecie najważniejszym celem w procesie komunikacji marketingowej jest przyciągnięcie i utrzymanie uwagi odbiorcy-konsumenta. Opracowanie wyjaśnia, czym jest kreacja w marketingu. Autorka pokazuje, w jaki sposób podchodzić w dzisiejszych czasach do kreacji komunikatów internetowych. Opracowanie jest efektem studiów literaturowych.


Słowa kluczowe


kreacja; projektowanie; marketing; proces twórczy

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Bounce Rate, czyli wskaźnik odrzuceń, (2010), https://blog.performancemedia.pl/seo-sem/sem/wysoki-bounce-rate-wskaznik-odrzucen [26.03.2018].

Brown T. (2013), Change by Design. How design thinking transforms organizations and inspires Innovation, New York: Harper Collins.

Budzyński W. (1999), Reklama, techniki skutecznej perswazji, Warszawa: Poltex.

Powers S. (2008), Painting the Web: Catching the User’s Eyes and Keeping Them on Your Site, Gliwice: Helion and O’Reilly Media, Inc.

Catmull E., Wallace A. (2014), Creativity, Inc: overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration, New York: Random House.

Ingarden R. (1961), O dyskusji owocnej słów kilka, „Przegląd Kulturalny”, nr 48.

Kaznowski D. (2007), Nowy marketing w internecie, Warszawa: Difin.

Leśniewska A. (2006), Reklama internetowa, Gliwice: Helion.

Nielsen J., (2011), How Long Do Users Stay on Web Pages?, https://www.nngroup.com/articles/ how-long-do-users-stay-on-web-pages/ [13.03.2018].

Ogilvy D. (200), O reklamie, Warszawa: Studio Emka.

Olędzki J., Tworzydło D. (red.) (2009), Leksykon public relations, Rzeszów: Newsline & Bonus Liber.

Przyszłość bankowości mobilnej to serwisy lite. Rozmowa z Marcinem Żuchowicz, https://prnews.pl/przyszlosc-bankowosci-mobilnej-to-serwisy-lite-16486 [23.03.2018].

Ralph P. (2010), Comparing two software design process theories. In: International Conference on Design Science Research in Information Systems, Berlin: Springer.

SocialBakers, (2018), Free Social Media Statistics, socialbakers.com/statistics/ [15.03.2018].

Twitter Blog, (2014), https://blog.twitter.com/official/en_us/a/2014/what-fuels-a-tweets-engagement.html [13.03.2018].

WebDesign, (2009), Poszukiwanie prawdy o kreacji, https://interaktywnie.com/kreacja/artykuly/webdesign/poszukiwanie-prawdy-o-kreacji-6739?page=1 [11.03.2018].

Wiatr A. (2017), Co to jest sidebar, https://getso.pl/strony-www/co-to-jest-sidebar/ [24.03.2018].

Wójcik J. (2018), Co to jest CTR, https://freshmail.pl/blog/co-to-jest-ctr-p3/ [23.03.2018].








ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040

Partnerzy platformy czasopism