ANALIZA RYNKU UBEZPIECZENIOWEGO W POLSCE POD KĄTEM APLIKACJI MOBILNYCH
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2016.015
Abstrakt
W artykule została poruszona kwestia rozwoju aplikacji mobilnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz istniejących wciąż w tym zakresie pól do zagospodarowania. Autor podjął próbę analizy aplikacji mobilnych, udostępnianych przez polski rynek ubezpieczeniowy, pod kątem oferowanych przez nich funkcjonalności i gotowości potencjalnych użytkowników na zaimplementowane rozwiązania. Ponadto wskazał pozytywne oraz negatywne aspekty związane z udostępnianiem aplikacji mobilnych przez sektor ubezpieczeniowy. Zwrócił również uwagę na największe wyzwania stojące przed rynkiem ubezpieczeniowym w Polsce w tym zakresie.
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
IX Forum Assistance, Bancassurance się zmienia – wzrost znaczenia klientów i ich potrzeb, Regent Warsaw Hotel, 12. 05. 2015 r.
Cyber risks insurance, Andersia Hotel Poznań, 24. 06. 2015 r.
Gemius dla e-Commerce Polska, Raport E-commerce w Polsce 2014, (2014), Warszawa.
Kletter Omri (2015), Rozwój środowiska mobilnego a systemy antyfraudowe, „BANK”, nr. 3.
Tkaczyk P.(2012), Grywalizacja w budowaniu marki, „Marketing w praktyce”, nr 10.
Ubezpieczenia. Podręcznik akademicki, (2010), pod red. J. Handschke, J. Monkiewicz, Wydawnictwo Poltext sp. z o.o., Warszawa.
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.
ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040