ZAUFANIE KLIENTA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK BUDOWY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO TYPU DIY
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.039Słowa kluczowe
zaufanie, klient, wartość przedsiębiorstwa, DIYAbstrakt
Przedmiotem rozważań w niniejszym opracowaniu jest zaufanie klienta i jego wpływ na kreowanie wartości dostarczanych przez przedsiębiorstwa handlowe nabywcom materiałów budowlanych.
Badania wykazały, że relacje partnerskie pomiędzy klientami i przedsiębiorstwami w procesie współtworzenia wartości muszą być budowane na zaangażowaniu stron.
Dowiedziono, iż zaufanie w turbulentnym otoczeniu jest ważnym czynnikiem wpływającym na sukces rynkowy sieci DIY.
Pobrania
Opublikowane
2015-11-30
Jak cytować
Zupok, Sebastian. 2015. „ZAUFANIE KLIENTA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK BUDOWY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO TYPU DIY”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 42 (3):151-62. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.039.
Numer
Dział
Artykuły
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 1209
Liczba cytowań: 0